tisdag 21 februari 2012

strumptisdag!!!
idag trodde jag att jag inte hade gjort ett dugg och fick den briljanta idén att blogga om det. Visade sig att jag hade haft en hel del för mig, tex. ätit semla och kollat på äkta människor och tex. köpt bonaden/tavlan/allmänna väven ovan! vill gärna va kompis med figuren till höger! hela bilden påminner om mycket som jag gillar att titta på ->här<-. Fina, bortglömda grejer, ofta gjorda av konstnärer som inte gör särskilt mycket anspråk på att vara konstnärer.
Sen gjorde jag en strumpa, så dom ovan blev ett par. Den första gjorde jag för över ett år sedan, och insåg idag att nackdelen med denna taktik är att man glömmer lite hur många maskor som ska vara var... men dom är i alla fall nästan lika stora. nästan!

1 kommentar:

Susanna sa...

Hej!
Vilken inspirerande och bra blogg!
Hit kommer jag återvända många gånger.
Tack för titten!